ben aldım ama hepsiburada göndericili ve hepsiexpress seçeneğiyle aldığım. diğer türlü kargo şirketine güven olmuyor. göndericininde ne olduğunu tam kestiremiyorsun. Hiç bir sorunda yaşamadım taş gibi telefon çıktı, getiren arkadaş yanında kutusunu sana açtırıyor telefonu kontrol ettiriyor öyle gidiyor.