Bazı kişilerden duymuştum yok fatura başkasının üstüne yapılıyor adam taksiti ödemeyince iptal mi oluyor git onla uğraş falan filan dediler içimden ne alaka ... falan demiştim daha önce hiç hepsiburada üzerinden telefon almamıştım alınması gerekiyormuş demek ki yorumlar için teşekkür ederim iyi akşamlar