Alınır. Şahsen şu anda kullanmakta olduğum telefonu Amazon Türkiye'den aldım. Genel olarak internet alışverişlerimi bu iki siteden yaparım. Satıcı da Hepsiburada diyorsunuz zaten. Fatura neden sizin adınıza ait olmasın onu anlamadım. Şimdiden hayırlı olsun.