İyi akşamlar arkadaşlar hepsiburada üzerinden bir telefonu almaya karar verdim çoğu yerden çok daha ucuza satılıyor satıcı olarak hepsiburada yazılmış üründe yani diğer mağazalar satmıyor sizce ürünü buradan almam güvenilir midir? bazı telefoncuların aklımı karıştırmasından dolayı konuyu açıyorum birkaçı başkasının üstüne açılan faturadan falan bahsetti hepsiburada dan telefon alırsam faturam ismime ait gelmiyor mu?