WMPlus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@webtasarimofisi; Arkadaşımızın verdiği uygulama doğrudur ben sürekli kullanıyorum. Linkini buldum yazacaktım geç kalmışım Yinede vereyim lazım olur.

https://www.heidoc.net/php/Windows-ISO-Downloader.exe
bende sürekli bu programla indiriyorum hatta pcde kurulu. windows , windows server, office linkleri orginal linklerden indiği için rasgele oynamış isoları indirmiyorum.