ben fabrika ortamına kurdum yaklaşik 5 aydır kullaniyoruz bir sorun olmadı tamamen açik özellikle kimse altyapısına erişemesin diye sistemi local ip'e kurdum çıkışları özel ip'den verdiriyorum bu sayede bir Allahın kulu makineye bağlı wi-fi'ye girmedigi sürece hiçbir şekilde panellere erişemiyor