WMPlus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu senin problemin değilki hocam senin paran nereye gitmiş sinir oldum resmen **************.
50-100 Lira için hak yiyorlar haram ettim hocam.
iade konusunda bir sürü şikayet var https://www.sikayetvar.com/natro-hosting/iade
natro pişmanlıktir...