B segment araç bagaj olarak çok büyük değil ama idare eder iki orta boy bavul bi sırt çantası falan koyarsın
3 silindirli makinası var sesi güzel ama gitmiyor rampada vites düşürmek zorunda kalırsın ama az yakar
boş paket alırsan epey pişman olursun donanımlı paket almaya bak.

1.4 tdi daha iyi olur veya bütçen ne bilmiyorum ama fiat brawo falan bakabilirsin güçlü büyük ve epey donanımlı arabadır