Eğer ihlal den kapandı diyorsa geçmiş olsun. O hesap gitti demektir.
Itiraz Mail atabilirsiniz ama pek işe yaramıyor maalesef
instagram işleri ilede uğraşmıyorum bilgisayarda açtığım tek instagram hesabı olacak kendi instagram hesabıma telefondan kayıt olmuştum zaten
mobil uygulamadan itiraz edin diyorda kendi ana hesabımdan o hesap için itiraz dilekçesi oluşturabilirmiyim