Selamlar,
2012 2013 polo 1.2 tdi hakkında düşünceleriniz nelerdir?
Sık arıza açar mı ?
Ve bagaj gacmi kullanılmayacak kadar küçük mü? İçerisine ne sığar vb tahmini olarak