Konu
Bir natro klasiği
25-07-2019, 18:36:13
#3
ozermurat
benimde kaydettiğim domaini başkası kaydetmisti. sonuç iade alamadım mümkün olmayacağını söylemişlerdi.. o zamandan beri natroyla çalışmıyorum