Bu zamana kadar çok fazla sıkıntı yaşamamıştım ama;
Geçenlerde windows hostingimde php çalıştıramayınca kadar çokta olmasa da memnundum. Orda da paramızla rezil olduk. Gel gelelim ki bugün kü işlem hepten canımı sıktı. Nasıl olduysa artık müşterimin web sitesi açılmaz oldu. Sorun nedir diye ticket açıyorum sorunla alakalı bir yanıt yok. Neyse yazışmalardan x saat sonra site açıldı. Bu seferde sistemde yüklü haber fotoları kaybolmuş. Bunu sorunca da zaten ftp de fotolar yok deyip dalga geçtiler. Hadi bu işlerden anlamasam yutacağım da malesef yazılım işiyle uğraşıyorum.
Kendi sistemimde, haber eklerken fotosuz kaydetmeye izin vermiyor zorunlu alan iken nasıl fotosuz ekleyebilirim? Dbden eklemişimdir herhalde.
Gel gelelim natro pişmanlıktır sloganına bende katılıyorum artık. Hosting sürem biter bitmez hemen başka bir firmayla anlaşacağım.
Slogan; natro pişmanlıktır..