WebHizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yolunuzun düşmesini beklemeyin hocam dilediğiniz zaman uğrayın. Tanışmış olalım
Torbalı tarafındayım hocam keşke yakın olsaydık Oralarda işim olursa unutmam merak etmeyin mesai saatlerinde mutlaka uğrarım, dediğiniz gibi tanışmış oluruz en azından. Tekrar hayırlı olsun