hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam yolum düşerse bi çay içmeye gelirim artık
Yolunuzun düşmesini beklemeyin hocam dilediğiniz zaman uğrayın. Tanışmış olalım