arkadaşlar telefonumda sorun çıktı bir süreliğine tuşlu telefon ile devam edicem.bilgisayardan girmem lazım.
hangi programı kullanabilirim .yada varmı böyle birşey?
whatsappweb'i kast etmiyorum.