Merhabalar, ben HTML temalara yönetim paneli yazıyorum. Kendim responsive ve kaliteli temalar çizemediğim için MIT license olan temalara yönetim paneli yazıyorum. Bu da satış kousunda sıkıntı çıkarıyor biraz


Tema çizen arkadaşlara şöyle bir teklifim olacak;
  • Siz tema çizeceksiniz (Kurumsal, Kişisel, Rent A Car vs.)
  • Bana HTML CSS şeklinde ileteceksiniz
  • ben buna yönetim paneli yazacağım
  • ortak bir fiyat belirleyip bunu webmaster forumlarında satacağız.
Gelirler %50 %50 bölüşülecektir.

Daha fazla detaylı bilgi için iletişime geçebilirsiniz