Seolik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sitenin içeriği ne bilmiyorum ama bence o kadar da düşük değil. hatta iyi bile sayılır Türkiye ortalamasına göre.
Normal bi blog içinde de 6 tane yazı var