Merhaha hocam,
Konuma bakabilirsiniz (
https://www.r10.net/ikinci-el/203211...ly-2015-a.html )
Ama hem 2015 sonrası hem 450 devir aşağısı hem de 4200 çok zor gibi duruyor, sahibinden'e letgo'ya baktığınızda falan da. Baktığımda 13700 gibi duruyordu sıfırı (2.4 Ghz)