adblock falan kullanıyo musun ?
Yok hocam, mozilla tarayıcısı. Herhangi bir adblock kurmadım, içinde yerleşik varsa bilmiyorum. Ama öyle olsa bile hep olmaz mıydı? Önceleri açılıp sonra açılmaması...
Birkaç kişinin profiline gir takip et dediğinde ediyor mu yoksa bir süre sonra etmemiş durumuna mı düşüyor hocam?
Hocam ekran burdan öteye gitmiyor. Hiçbir şey açılmıyor
Shadow yemişsin ya da yiyeceksin. Bunlardan hiçbiri yok ise ban yiyeceksin
Sizde de böyle oldu mu hocam ban öncesi? Yani tahminde mi bulunuyorsun yoksa tecrübe mi?