hopetr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nickim TriGGer çok eskiden 2014 de crackli oynardım sonra 2015 de orjinal ile devam ettim genelde oynamaz sunuculara destek verirdim ama Armatürk gibi sunucularda komiserliğim vs var Polisken Mehmet Y.
sen çok eski sin ya