xozkanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Ni-Osman; abi biz öğrenciler olarak İlkByte gibi yerli firmaları çok seviyor ve bu tarz yerli sitelerden alış-veriş yapmak istiyoruz. Kalite ve destekten ödün vermiyorsunuz, bu efsane bir şey. Ancak dolar bazlı çalışmanız biz öğrencileri çok üzüyor 😑 Öğrenci belgesini atan ve kanıtlayan kişilere belli bir indirim sağlasan dünyanın en mutlu insanlarından biri oluruz 😂 Sesimizi duy abii.
Bunu yapmayı çok isterdim ancak mevcut kampanyalı fiyat ile biz BETA'da olduğumuz için maliyetine hizmet veriyoruz gibi bir durum söz konusu.

Mevcut kampanyanın bitmesi durumunda ancak bu tarz özel kampanyalar hakkında plan yapabiliriz.

3.5 USD'den başlayan fiyatlarla sunulan sanal sunucularla mevcut donanımlar kendilerini yıllar, yıllar sonra amorti ediyor

Daha ucuza elbet sanal sunucu satanlar vardır ancak onlar bunu nasıl başarıyor bizde bilemiyoruz..

Kullandığımız sunucu donanımları ile ilgili bir standartımız mevcut, iş sürekliliği ve kalite için her zaman sıfır ve belirli özelliklerde donanımları kullanıyoruz.