ByRevenge53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 5 kasa alabilecek olan insanın güneş enerji paneli ile o sistemi besleyebilecek bütçesi de olur sanırım. @Nebulous; dediği gibi bedava elektriği ancak bu şekilde karşılarsın.
Ben Türkiyede yaşamıyorum Azerbaycan'da yaşıyorum elektrik size göre ucuz biraz.
K4R4N1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaparsın fakat onu tr şartlarında amorti edebilmeniz için Kaçak elektrik kullanmanız gerekiyor ne yazık ki.
iyi Çalışmalar.
Ben Türkiyede yaşamıyorum Azerbaycan'da yaşıyorum elektrik size göre ucuz biraz.
Guneyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.5 2 sene önce kazandırırdı hocam ama şuan kendini bile zor kurtarır
Öyle diyorsanız hiç bakmym
keralt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günümüz Türkiye'sinde maalesef. elektrik faturalarımız yüksek :/
Ben Türkiyede yaşamıyorum Azerbaycan'da yaşıyorum elektrik size göre ucuz biraz.
mesutcandemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mining rig için bütçeniz varsa ekran kartlarıyla ancak karlı durum da
Mining rig nasil olacak
SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hem cihazlar hem de masrafın çok fazla
Üretilen coinlerin değeri de geçen yıla göre 3 kat dusmus full zarar anlayacagin
tesekkurler(