Geçenlerde anneme markete gitmişken birde sabun al dedim.Almış gelmiş bilindik bi marketten sıvı sabun her neyse kullanmaya başladım.
2 3 gün sonra parmak ucundan deri soyunmaya başladı önce birinde sonra 5 6 parmak kadar oldu.İyiki sadece elimde kullanmışım arada yüzümü falanda sabunla yıkıyorum.
İnternet bakınca bu sebeplerden olabileceği yazıyor parmak ucu soyulması daha önce hiç olmamıştı. Kullanmayı bırakınca düzelmeye başladı bir daha o marketten hiç alıp kullanmam Sizde hiç *** marketten alip böyle sorun yaşadınız mı?