skyrock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yurt dışında (Örnek: NL) Atıyorum 250 liralık bir işi 10 liraya yaparsan o 250 liraya yapan şirket sana hemen dava açıyor ve 10 liraya yapanın hesapları incelemeye alıyor. Devlet uçuk fiyatta ceza kesiyor ve şirket o ay kazancı ne kadar düşmüşse ortalaması kadar ödemesine hükmediyor. 250 liralık bir bedelden başlıyorsa ortalama 230 e çekebilirsin. Zaten bussiness numarası olmayanlarda ticaret yapamıyor. Yapanda kelle koltukta geziyor.
Bazı kaliteli meslekler malesef böyle ne kazan ne kazandır döngüsüne girerek bitiyor.
Hayatımda bu kadar saçma bir şey duymadım. Her türlü belgem olduktan sonra istersem 10 dolara satarım istersem 1000 dolara. Kimsenin buna karışmaya hakkı olacağını düşünmüyorum. Serbest piyasa diye bir şey var. Ayrıca Hollanda ekonomisi çok gelişmiş bir serbest piyasa ekonomisidir. Bu dediğinizi en kısa sürede kanıtlamanızı istiyorum.