Pahalı olması kaliteli olduğu anlamına gelmiyor. Belki 10 liralık iş seni 120 liralık işten daha memnun eder. Kendine yüksek fiyat biçenlerin bu fiyatı biçmesinin olayı o zaten seni "daha iyi" olduğuna inandırmak. Ama genelde tam tersi olur. Müşterisi az olan kişilere yönel özellikle. Seni kazanmak için elinden gelenin en iyisini yapar. Hatta 10 liradan 12 farklı kişi bul 12 farklı logo yaptır. Tek bir kişiye muhtaç olacağına 12 farklı kişinin eserine bak, en iyisini seç.
Bu arada paraya ihtiyacı olan birisi 10 liraya vektörel çizim de yapar. Öyle bir algı oluşmuş konuda yok 120 liralık yapan eliyle çiziyor, 10 liralık yapan netten buluyor felan. Geç o işleri.