tuccar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Örnek :İnternet cafem vardı 2003 yılında. Her hafta biri gelirdi. BİZİM OĞLAN LİSEYİ BİTİRDİ İNTERNET CAFE AÇSAKMI AKILLI ÇOCUK. Lisede internet cafe bölümündenmi mezun oluyor derdim . Oda bana gevşek gevşek gülerek. Yok internet cafeler eyi kazanıyor ya o bakımdan. Yüzsüzler utanmazlar bak yazarken aklıma geldi moralim bozuldu ya Sonra karşıma açılırdı 6 ay sonra kapanır arka sokağıma açılır 3-5 ay sonra kapanır. Neyse aklıma geldi anlattım
hocam sen devam ediyor musun internet kafe işine ?[/QUOTE]

Hayır benim cafe cadde üstündeydi. Kafamda farklı bir konsept vardı cafeyi büyütmek için cadde üstünde büyük iş yeri arıyordum bulamadım. Ya da çok pahalı geldi. Bu şekilde devam etmeyeceğini düşündüm 2007 de kapadım .