seostatik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 aydır geciken borcum var hemde kredi ve kredi kartı elimden geldiğince ödemeye çalışıyorum şuanlık birşey olmadı sürekli arıyorlar ve mesaj atıyorlar
hocam ben yapılandırmıştım 4k civarıydı faizle

şartlarda 2 ayı geçince dava falan yazıyordu.Yapılandırınca şubeden ödeniyordu.Daha katı kurallar oluyor böyle sanırım