Burdur birinci dereceden deprem bölgesi sayılıyor. Burdur üzerinden bir fay hattı geçiyordu ama hangi fay hattı tam hatırlamıyorum. Fay hattında yaşanan gerginlikler yüzünden artçı depremler oluyordur. Aslında takip edilse bazı bölgelerde çok sık depremler oluyor ama şiddeti 2'nin altına olduğu için önemsenmiyor.

Bu sık artçı depremler, bir depremin habercisi olabilir diyecektim ki 4 şiddetinde bir deprem olmuş sanırım.