Localhostta çalıştığın için alıyorsun büyük ihtimalle. Sunucu tarafında alacağını düşünmüyorum.
Ek olarak axios cors hatası şeklinde aratınca
https://stackoverflow.com/questions/...ing-cors-issue buraya ulaştım. Bir bakmanı öneririm.
Kolay gelsin hocam.