Localhostta çalıştığın için alıyorsun büyük ihtimalle. Sunucu tarafında alacağını düşünmüyorum.

Ek olarak axios cors hatası şeklinde aratınca https://stackoverflow.com/questions/...ing-cors-issue buraya ulaştım. Bir bakmanı öneririm.

Kolay gelsin hocam.