dumbythegrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siberdc hep pişmanlıktı maalesef, sunucu özellikleri olarak iyi geliyor ancak iş ddos'a geldiğinde sadece izliyorlar. bundan 4 sene önce, belki 5, siberdc'den sunucu kiralayıp arma 3 sunucusu açmıştık. arma 3'deki ddos rekabetini bilen bilir, aynı tayfa şu an fivem de olduğu için aynı şeyler yaşanıyor. hiç çekinmeleri yok, fivem'de de sunucu yönettim, siberdc'de halen sorunlar yaşanıyor, siberdc %99, %100 vaat ile ddos koruması satıyor ama hiç bir koruma yok ortada. bu insanlara göz dağını vermelisiniz hocam. geçen aylarda twitch'de çok fazla günün konusuydu bu. çoğunuzun bildiği yayıncıların toplandığı bir günde, hepsinin aynı yayında bunu konuştuğu bir günde, çıkıp rage atmıştım yayında. saldırıyı yapan belliydi, nereden geldiği belliydi ancak kişi o kadar rahattı ki, kimse söz geçiremiyordu. o yayındaki rage'imden sonra bir kez bile saldırı olmadı. geçen aylardaki hard roleplay sunucusundan bahsediyorum, orayı koruyordum, isim vermiyorum. bir kez bile düşmedi sunucumuz. demem o ki göz dağını verin, yaptıklarının suç olduğunu bilmiyorlar, ciddiyetini bilmiyorlar, başlarına neler geleceğini, bunu onların yaptığını çok kolay bir şekilde ispatlayabileceklerini onlara gösterin. sağlam durduğunuz sürece, sunucuda koruma olmasa bile el etmiyorlar. hepsini tanıyorum, hepsi çocuk, yalnız, ilgi arıyor. umarım çözebilirsiniz sorununuzu, iyi oyunlar.
Arma 3 oyununda sunucuların scriptlerini hazırlıyordum hocam.
Acaba tanıyor muyum sizi bilirsiniz Arma 3 ortamında herkes birbirini tanır