Merhaba, adam akıllı yazmamdaki sebep artık yazılımcılardan gına geldi. Verdiği sürede işi teslim etmiyorlar ve şikayet konuları ile uğraştırıyorlar. Bunlarla uğraşmak istemiyorum. Ödeme step step yapılacaktır. Kafamda ki projeyi yazabilecek arkadaşlar pm atıp detay alabilirler fiyat ve süre için teklif iletebilirler.