Hukuk eskisi gibi popüler bir meslek değil artık hocam. Çok kişiyi tanıyorum hukuk okuyup boşta gezen(tatmin edici iş yapamayan), dava almak kolay değil. Birinin elinizden tutması şart hukukta. Tabi bu kişisel tercih meselesi olup psikoloji hem devlet olması açısından daha değerli gibi geliyor bana. Özel olması Allah göstermesin bir sıkıntı geçirirsiniz, okula devam edemezsiniz 55 bin ödemek zorunda kalırsınız.