Evet R10 Linc ordusu her gun buyuyor konuyu anlatiyorum bir arkadaş unlost pc kafayi yedi diye konuyu acmis

2000 liralik pcler 600₺ olmuş. Altinda 5 sayfa yorumlar ornek olarak
"Sade iskelet gelir" "Bozuktur" "Sikayetvari okuyun" "Daha once de boyle kampanya yaptilar kisa sure dev indirim yapiyorlar"
demiş

Bende bunun uzerine bir adet siparis ettim ve konuya "En ufak sikintida (yani dolandirilmada) direk savciliktayim" dedim.

Ya hepsi bu. Bunu yazarken basimin agriyacagini dusunmem mumkun degil aninda alintilar başlar
Kimi HADSİZ "Boş adamsin" der kimi "Utanmaz" der.

Yahu merak ediyorum bir bizim milletimiz mi dusunmeden vurmayi seviyor yoksa her millet ayni mi