Dostum senin firma anlayışın nasılsa artik -cık dediğine göre küçük görüyorsun sanırım. Adamlardan barındırma hizmeti alıyorum. Bana çok yardımcı oldular + 3 veri merkezinde kabinleri var şimdi gelip firmacık diyemezsin. Önce bir araştırda gel. Öyle kafana gore yazma buralara...