Konu
iPad mi yoksa iPad mini mi ?
22-07-2019, 14:19:49
#3
darpkaos
Carillos adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba, iPad 6.nesil kullanıyorum ve çok memnunum, üstelik sıfırının fiyatı da gayet makul.
Sevgiler.
Kasma vb sorunları oluyor mu hocam, 9,7 inç sanırım.