Carillos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, iPad 6.nesil kullanıyorum ve çok memnunum, üstelik sıfırının fiyatı da gayet makul.
Sevgiler.

Kasma vb sorunları oluyor mu hocam, 9,7 inç sanırım.