Ne iş yapacağınıza bağlı artık öyle nüfus cüzdanı sureti, imza beyanı gibi maliyetli işlere gerek kalmıyor... İmza beyanı işiniz ile ilgili daha sonra lazim olabilir. ( e-fatura başvurusu vs ancak maliye istemiyor ) Vergi defter tutma sonucu hesaplanır... Gerçek kişi olarak başvurursanız iki çeşit defter seçebiliyorsunuz ya 2. sınıf ya 1. sınıf... Yıllık cirolara göre 1. sınıfa geçebiliyorsunuz tabi onun maliyetleri daha yüksek... 2 sınıfta artık defter bastırma gibi durumlar ortadan kalktı yani maliyetler biraz daha düşmüş oldu... Yapmanız gereken müşavir aracılığıyla işlemleri yürütmek...