Öncelikle google'da araştırdım fakat kendime yeterli gelmedi ve pek de anlayamadım.
Bir şahıs şirketi açmak için neler gerekli ve ya neler yapmak lazım. Bunun ince ayrıntıları nelerdir ? , eğer burdan yazmak istemesse öm de atabilir.

İyi Çalışmalar