R5 2600 yapınca 4200 oluyor hocam pekde bir fark yok bu şekilde alabiliriz sıkıntı yok. Uyumsuzluk sorunu olmaz değilmi
Hayır hocam hiç bir şekilde sorun olmaz.
Ancak şöyle söylemeliyim ki GTX 1650 Sizi biraz durdurabilir.
https://www.incehesap.com/webtekno-s...-fiyati-42947/ çok daha iyi bir sistem olarak görüyorum ancak fiyatda monitör farkı olucaktır ve ram 8 gb olarak gelicektir.
Ancak işlemci R5 2600 Ekran kartı ise RX580 Olucaktır.
Ciddi bir fps farkı görürsünüz rami ilerde 8 gb ekliyerek 16 yaparsınız sizin tercihiniz biraz da