Aslında dediğiniz mantıklı ama bende geçtiğimiz günlerde aracı tam bu dediğiniz durum yaşanmasın diye sahibinde emsallerine göre daha uygun yazdım hatta benim aracım bu emsallerine göre daha temiz ve hasarsız durumda. Bu defa da ölücüler peydah oluyor çıkılmaz bir döngü var gibi şuan
Ölücü her yerde , burada bile mevcut hocam