elbistanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
özür alışmışım hastanede yata yata kısaltmalara inşallah
Ne özrü hocam, Ne yazık ki günümüzde çok fazla kullanan var bu şekilde insan istemese de alışıyor