KerimCann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam iyi hoş da inşAllah kelimesinin en güzel kısmını niye yazmaz ki bir insan 🤔😅
özür alışmışım hastanede yata yata kısaltmalara inşallah