skrille 150 tl attım kaldı öyle bu bakiyeyi nasıl kullanabilirim? mastercard ile yükledik contaboya da atamıyoruz.
para 2 aydır içeride bekliyor.
Bankaya transfer içinde 200 tl istiyor kestiği para 50 tl her türlü zarara giriyorum 😀
parayı kurtarsam çekiliş yaparım heralde.