Hocam bende Bi adaşımla aybu sıkıntıyı yaşıyorum yaklaşık 6 yıldır falan ilk gelmeye başladığında gittim söyledim yapıkredi bankasına olmadı yanımda adaşımı arsıdlad söylediler yine değişmedi sürekli her ay kredi kartı ekstresi geliyor [emoji23]
RNE-L21 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi