Gltekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En korkunç diyemem ama Korku seansı serisi güzeldir. Ayrıca korku seansı ürünü olan Annabelle seriside güzeldir.
Ekstra olarak Ruhlar Bölgesi.
izledim hocam