2019 yılında hala shell yiyen sistem kaldımıki hele birde pdo ile kullanırken.

ve senindipnot olarak belirttiğin şey resmen millete ... atmaktan başka birşey değil onları almayın benimkini alır gibi çok büyük yanlış cümleler kurarak konu açmışsın bana göre.
belki dediklerin doğru belki yanlış önemli değil ama burda insanlara... atıp kendi malını yüceltmişki bi halta da benzediği yok k.bakma.
sadece jpg ve png yükleniyormuş adam gelir sana jpg:,php yedirir aklı başına gelir dünyada herşeyi birsen bilmiyorsun
bence o dipnotu kaldır arkadaşım. ve ben ajans scripti satmadan bunu söylüyorum.
Dip Not : tema lisansını belirtirmisin bi zahmet.
evet yıl 2019 ve hala pdo ile kodlanmasına rağmen shell yiyen sistem var.
jpg imiş php imiş ben iddamı koydum test de ettirdim sorun yok o konuda .
ve tavsiyen üzerine dipnot kaldırıldı.
ürün alış kodu posta eklendi.