TayyipGuzel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında malum site olduğu için. Piyasa üzeri yazılan fiyata göre herkes kendi aracının daha iyi olduğunu düşünerek hep bir tık fazlasını yazıyor. Böyle böyle yükseliyor...
Aslında dediğiniz mantıklı ama bende geçtiğimiz günlerde aracı tam bu dediğiniz durum yaşanmasın diye sahibinde emsallerine göre daha uygun yazdım hatta benim aracım bu emsallerine göre daha temiz ve hasarsız durumda. Bu defa da ölücüler peydah oluyor çıkılmaz bir döngü var gibi şuan