Araba pazarlarına gidin arkadaşlar sahibindeki ilanların çoğu şu fiyata koyayım satılırsa kar ederim tarzında ilanlar.Yani aracın sahibiyle yüzyüze görüşmeden pazarlık yapmadan kesinlikle almayın sahibindeki ilanlardaki satıcılar 30 alıp 35'e satmaya çalışıyorlar arabayı üstelik 2-3 ay geçmeden