piskoloji okumanı tavsiye ederim, çünkü insanları anlayabilme yeteneğin olucak iletişimin daha kuvvetli olucak eğer iyi kullanabilirsen öğrendiklerini insanlara cevrene daha yaralı olcağını düşünüyorum özellikle kendini ve insanları tanıma bakımından, böylelikle hayatı daha iyi anlayacağını düşünüyorum tabi bunlar bir düşünce