ichtyandr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hukuk okuyorum ve eğer bu bölümü gerçekten istiyorsanız hayatınızın en güzel yıllarını geçirirsiniz. İyi düşünün taşının hangisini daha çok istediğinize siz karar verin.
Hocam özelde olması ve toplamda 6 yıl sürecek olması kafamı karıştırıyor. Zaten 21'e geldim tıp gibi neredeyse 6 sene okuyacagim