Hocam hukuk okuyorum ve eğer bu bölümü gerçekten istiyorsanız hayatınızın en güzel yıllarını geçirirsiniz. İyi düşünün taşının hangisini daha çok istediğinize siz karar verin.
Hocam özelde olması ve toplamda 6 yıl sürecek olması kafamı karıştırıyor. Zaten 21'e geldim tıp gibi neredeyse 6 sene okuyacagim