şuan dolarda zaten ama 5.80den aldım durum sıkıntılı o yüzden keşke 10u görsede bozdursam
Aslında en sağlam iş benim aklımda ama ailevi nedenlerden (taşlarlar) yapamıyorum İvr hattı ve sitesi kurabilirsiniz yani tüm sistemin sen sahibi olucaksın sanırım yeter o para, bayan çalıştırıyorsun, zaten telefonlarına aramaları yönlendiriyorsun bayana komisyon veriyorsun reklam verene komisyon veriyorsun devlete haraçını ödüyorsun

dakikası 6 tl kazanç var 60 kuruş bayana 60 kuruş reklam verene 2 tl devlete, 1.5 tl de operatöre veriyorsun. Kalan para seni ihya ediyor.